Jag gjorde det igen

Nu har jag varit så där dålig på att blogga igen. Men det är så himla lätt att glömma bort det under lov och speciellt nu under jul och nyårstider. Tyvärr läste jag ut en bok för några veckor sedan (tyvärr, för jag har fortfarande inte tagit tag i det där med att faktiskt skriva en recension utav den). Jag håller faktiskt på att läsa en 700-sidors bok just nu och den är lite seg, så jag har haft problem med att komma in i den ordentligt (har fortfarande inte lyckats, det är ju tråkigt att läsa trista böcker, eller hur!) men jag ska ta tag det nu. Och så ska jag läsa de nya böckerna jag fick i julklapp (finns det något bättre än julklappsböcker?), så snart ska här vara fullt med recensioner och omdömmen på böcker igen, ska bara ta mig igenom den där klumpen först!

I övrigt så hoppas jag att ni alla har haft en fantastisk jul och underbara mellandagar! Och så hoppas jag självklart att ni fick högar med böcker i julklapp att sitta inne och läsa, nu under detta fruktansvärt trista väder!