Suget att läsa

Trots att jag har en hel hög med böcker liggande bredvid min säng som bara väntar på att jag ska läsa dem, valde jag att plocka fram en bok jag redan har läst två gånger tidigare. Jag har ju sagt det förut, att när man känner det där suget att läsa en speciell bok, då ska man inte blunda för det, man ska läsa. Så det gjorde jag, trots att jag som sagt redan läst om den två gånger tidigare, senast i januari faktiskt. Det är Divergent jag talar om. Och just eftersom jag redan har läst om den och alltså både skrivit en recension på den, men också haft med den i mina boktips, så känner jag inte att jag har mycket mer att säga om den och därför kommr jag inte skriva något om den denna månaden. Men nu vet ni att jag i alla fall har läst den (igen) och om ni vill se vad jag tycker om den kan ni kika in HÄR.